В Україні з’явився інститут для реклами країни за кордоном

Кабміністрів України підтримав пропозицію Міністерства закордонних справ створити спецінститут для просування іміджу країни за кордоном.

«На інститут будуть покладені такі завдання, як презентація і просування іміджу України в світі, сприяння міжнародним обмінам і інтеграції України в світовому культурному контексті, популяризація української мови та культурного продукту за кордоном, поширення за кордоном інформації про науковий, освітній та туристичний потенціал нашої держави тощо», – йдеться в повідомленні на сайті відомства.

Глава МЗС України Павло Клімкін повідомив, що створення інституту і його подальша робота «повинні базуватися на інклюзивну підході – залучення широкого кола учасників від держави, громадського сектора, бізнесу, а також експертів з-за кордону і діаспори».

Очікується, що фінансування нової структури буде здійснюватися як за рахунок держскарбниці України, так і благодійних внесків.

Тим часом, як стало відомо, з 1 серпня запрацює зона вільної торгівлі між Україною та Канадою.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*
*